18 padomi, kā pārdošanu hobija līmenī pārvērst pilna laika interneta biznesā

ENVO 0

Tas ir katra topošā e-komercijas uzņēmēja sapnis: no pilna laika darbinieka, kurš paralēli piepelnās arī citos veidos, kļūt par sava biznesa īpašnieku. Te gan jājautā: kā to panākt? Ceļš uz veiksmīgu, ilgtspējīgu biznesu nav no tiem vienkāršākajiem. To raksturo simtiem pagriezienu, atzarojumu un apkārtceļu, turklāt teorētiski katrs no tiem var jūs aizvest tuvāk jūsu mērķim. Nav tāda noteikta plāna, pēc kura vadoties, būtu iespējams gūt garantētus panākumus. Tomēr ir gana daudz padomu un paņēmienu, kuri jums palīdzēs doties pareizajā virzienā.

Turpinājumā apkopoti 18 padomi, kuri noderēs, lai no pārdošanas brīvajos brīžos un vaļasprieka pēc pārietu nākamajā līmenī, izveidojot savu e-komercijas biznesu.


1. Notestējiet savu ideju

Ja e-komercijā sperat pašus pirmos solīšus vai, citiem vārdiem sakot, jums ir ideja, kura varbūt varētu palīdzēt piepildīt jūsu sapni par savu uzņēmumu, tomēr jums vēl tā īsti nav izdevies neko uzsākt, vispirms notestējiet savu ideju. Pirms tajā ieguldīt pārāk daudz resursu, pārbaudiet šo ideju un noskaidrojiet, vai tai nav kādu nepilnību.

Ir vairāki veidi, kā to paveikt. Sākumā varat veikt neformālu izpēti, iesaistot tajā draugus un ģimeni. Nāciet klajā ar 30 sekunžu garu elevator pitch jeb pārliecinošu savas idejas izklāstu, aprakstot savu plānoto e-komercijas biznesu un produktus, kādus gatavojaties pārdot, un vērojiet, kāda ir apkārtējo reakcija. Ja jums jau ir radies pietiekami labs priekšstats par to, kas būs jūsu mērķauditorija (piem., jaunās māmiņas, studenti, uzņēmēji utt.), uzrunājiet tos draugus un ģimenes locekļus, kas ietilpst šajā mērķauditorijā.

Ņemiet vērā: jūs, iespējams, saņemsiet gana daudz skeptisku reakciju un negatīvu komentāru. Neļaujiet tam visam jūs atturēt, bet gan veidojiet savu pārliecību, apvienojot šīs kvalitatīvās atsauksmes ar reāliem datiem, kas kalpotu kā balsts jūsu biznesa idejai. Lietojiet tādus rīkus kā Google atslēgvārdu plānotājs un SimilarWeb, lai gūtu labāku priekšstatu gan par savas mērķauditorijas reālo lielumu, gan konkurenci.

Turklāt jūs pat varat izveidot testu, lai noskaidrotu savu potenciālo klientu atsaucību un interesi par jūsu biznesu un produktiem.

„Lai pārbaudītu, vai cilvēki būtu gatavi maksāt par jūsu produktu, PIRMS sākat domāt par savu ieceru realizēšanu, vienkārši izveidojiet piezemēšanās lapu ar iespēju veikt apmaksu ar PayPal,” stāsta Kettle & Fire dibinātājs Džastins Mērss. „Apmeklētāju plūsmu šim nolūkam var iegūt ar Bing vai Facebook reklāmām, kuras gan izmaksā lētāk nekā Google AdWords, gan – atkarībā no demogrāfijas – var būt arī efektīvākas, un vērojiet, cik daudz cilvēku izdara pirkumu. Saņemto naudu viņiem pilnā apmērā kompensējiet – galvenais mērķis šeit ir apzināt tos cilvēkus, kuri ir gatavi maksāt.”

Šāds ātrs un vienkāršs tests ir lielisks veids, kā gūt priekšstatu par potenciālo interesi un noskaidrot, cik daudz cilvēku būtu gatavi maksāt par to, ko gatavojaties piedāvāt.

2. Iedvesmojieties no citiem, kas to jau paveikuši

Vēl viens veids, kā pietuvoties sapnim par savu e-komercijas biznesu, ir savā brīvajā laikā mācīties no tiem, kuri to jau ir īstenojuši. Ir simtiem dažādu pētījumu, blogu un aplāžu (podcasts), kas piedāvā iepazīties ar stāstiem, padomiem un citu iedvesmojošu saturu – tas jūs mudinās ķerties vērsim pie ragiem un attīstīt savu biznesa ideju. Lūk, daži resursi, kuros ir vērts ielūkoties:

Bloga raksti un gadījumu izpētes:

• Kā nepilna gada laikā izveidot e-komercijas zīmolu, kas ienes 120 000 ASV dolāru mēnesī

24 stundu „biznesa izaicinājuma” rezultāti

Kā mēs no nulles izveidojām e-komercijas biznesu un trīs dienu laikā tikām pie $922,16

Aplādes / Podcasts:

eCommerceFuel

Mixergy

EntrepreneurOnFire

Pavadot kaut nedaudz laika, iepazīstoties ar šiem un citiem resursiem, iespējams mācīties no citu e-komercijas uzņēmēju panākumiem un neveiksmēm. Tāpat tas var palīdzēt jums sākt apkopot kontaktus saviem potenciālajiem mentoriem un atbalstītājiem, pie kuriem vērsties gadījumā, kad jums būs nepieciešama palīdzība (sīkāk par to – turpinājumā).

3. Gūstiet vērtīgu pieredzi savā darbavietā

Ja tomēr vēl neesat gatavi strādāt paši sev, jūsu īstermiņa mērķim vajadzētu būt iekārtoties tādā darbā, kas sniegtu jums nepieciešamo pieredzi un palīdzētu pilnveidot prasmes, kuras jums būs nepieciešamas, uzsākot savu biznesu. Vairumā gadījumu tas nozīmē ar mārketingu saistītu darbu, kas dotu jums iespēju strādāt pie tādiem uzdevumiem kā zīmolveide, sociālo mediju mārketings, satura mārketings, sabiedriskās attiecības, reklāmguvumu optimizācija un pārdošana.

Ja strādājat nelielā vai start-up uzņēmumā, jums, visticamāk, ir arī iespēja mācīties no tā vadītāja vai dibinātāja, un arī šāda pieredze lieti noderēs brīdī, kad uzsāksiet savu biznesu.

„Izmantojiet savu pašreizējo darbavietu sava biznesa radīšanai. Es savulaik darbā iesaistījos dažādos projektos, kuri man sniedza vērtīgas iemaņas mana personīgā biznesa attīstīšanā,” tā TheStorytellerMarketer dibinātājs Džeisons Kvejs. „Turklāt kā mārketinga speciālistam, kurš palīdz citiem tirgotājiem un uzņēmējiem justies pārliecinātiem par sevi, atstāt iespaidu uz klientiem un noslēgt vairāk darījumu, šī vērtīgā pieredze ļāva man iepazīt viņu domu gājienus.”

Nav jājūtas iestrēgušiem tikai tāpēc, ka jums vēl pagaidām nav iespējas aiziet no darba. Izmantojiet to kā izdevību gūt zināšanas un pieredzi, kas jums noderēs brīdī, kad beidzot būs pienācis īstais laiks. Jāpiebilst, ka daudzos gadījumos uzņēmumu darbiniekiem tiek kompensēts par dažādu konferenču apmeklēšanu, dalību tiešsaistes kursos vai jaunu zināšanu apguvi pie mentora. Kamēr vēl strādājat pie kāda cita, izmantojiet ikkatru izdevību mācīties.

4. Izveidojiet budžetu rīkiem produktivitātes uzlabošanai

Ja jums jau ir izdevies spert savus pirmos soļus e-komercijas lauciņā, taču punkts, kad varat aiziet no pamatdarba, vēl nav sasniegts, ir visai iespējams, ka jūs veltāt pārāk daudz laika vienmuļiem uzdevumiem, bet pārāk maz domājat par savas izaugsmes veicināšanu. Lai ar to cīnītos, ir vērts sastādīt budžetu dažādiem rīkiem procesu automatizēšanai – tie jums palīdzēs palielināt produktivitāti.

Sākumā sastādiet sarakstu ar rīkiem, kuri, jūsuprāt, varētu ietaupīt laiku vai vairot jūsu panākumus. Te būs daži piemēri:

• projektu pārvaldības rīks, piemēram, Asana;

• sociālo mediju pārzināšanas un publicēšanas rīks, piemēram, Quuu;

• daudzkanālu krājumu pārvaldības rīki, piemēram šie.

• reklāmguvumu optimizācijas rīks, piemēram, Spently;

• virtuālā asistenta rīks, piemēram, Zirtual.

Padomājiet par visiem tiem darbiem un uzdevumiem, kurus jūs veicat ikdienā, un to, cik daudz laika katrs no tiem prasa. Vai ir tādi uzdevumi, kurus varētu automatizēt, abonējot kādu speciālu rīku vai izmantojot ārpakalpojumus? Ja jā, tad noskaidrojiet, kādi rīki jums nepieciešami visvairāk un cik tie maksā, un sāciet atvēlēt līdzekļus to iegādei. Vispirms sagādājiet vissvarīgākos rīkus, bet ar laiku, attīstoties jūsu biznesam un pieaugot ienākumiem, iegādājieties pārējos.

5. Atklājiet iespējas, kuras ignorē jūsu konkurenti

Lielās kompānijās, kas pastāv jau ilgāku laiku, visa jaunā izmēģināšana vai pārmaiņu ieviešana notiek daudz lēnākos tempos nekā jaunos uzņēmumos. Topošie e-komercijas uzņēmēji šo patiesību var izmantot savā labā.

„Atrodiet unikālu izdevību ar potenciālu pārdošanai lielos apmēros vai kādu ārkārtīgi populāru produktu, kuru ignorē vai vēl nav iepazinuši jūsu lielākie konkurenti, bet pēc tam sagatavojiet visu nepieciešamo, lai iecerētais noritētu gludi,” tā BigCommerce e-komercijas vadītājs Keisijs Ārmstrongs. „Piemēram, es savulaik kādam labam draugam palīdzēju viņa produktu iekļaut nozares lielākajā informatīvajā izdevumā. Rezultātā attiecīgajam uzņēmumam nedēļas laikā ar divām e-pasta vēstulēm izdevās pārdot 2 500 vienību. Salīdzinājumam – vienā [ASV lielveikalu tīkla] Whole Foods tirdzniecības vietā viņu lielākajiem konkurentiem nedēļas laikā izdodas pārdot ne vairāk kā 10-20 vienību. Tas ļāva šim uzņēmumam iegūt atpazīstamību un kalpoja kā katalizators tā tālākai attīstībai.”

Kamēr visi lielie jūsu nozares spēlētāji diendienā pieturas pie vienas un tās pašas stratēģijas, jums savu brīvo laiku vajadzētu veltīt arvien jaunu tādu taktiku un kanālu iepazīšanai, kuri varētu veicināt strauju jūsu e-komercijas biznesa izaugsmi.

6. Neaizmirstiet pielikt roku uzņēmuma tēlam

Sperot pašus pirmos soļus e-komercijā, zīmola veidošanai ne vienmēr ir prioritāra loma – parasti uzmanības centrā ir pārdošana. Tomēr patiesībā, lai izveidotu pilnvērtīgu e-komercijas biznesu, kas ļautu jums pamest savu pilna laika darbavietu, nāksies parūpēties arī par tā tēlu. Tiem, kas vēl pagaidām ar e-komerciju nodarbojas vaļasprieka līmenī, tas visbiežāk nozīmē laika un naudas veltīšanu sava zīmola, iepakojuma un citu mārketinga materiālu pieslīpēšanai.

Tā kā jūsu potenciālajiem klientiem netiek dota iespēja fiziski ienākt jūsu veikalā un turpat uz vietas saņemt savu pirkumu, interneta vidē zīmolam ir vēl lielāka nozīme nekā jebkur citur. Jums saviem pircējiem tiešsaistē ir jāsagādā neaizmirstama pieredze, un, lai to paveiktu, uzņēmuma tēlam jābūt izcilam.

Sākumā varat ielūkoties šajā lieliskajā zīmola veidošanas ceļvedī no A Better Lemonade Stand. Tajā uzzināsiet, kā izvēlēties krāsas, logo, zīmola solījumu, šriftus, „balss toni” un daudz ko citu. 

7. Vērsiet visu uzmanību vienā virzienā

Varētu nodomāt, ka viss, kas jādara sava e-komercijas biznesa attīstīšanai, ir jāpaplašina piedāvājums. Taču vismaz viens uzņēmējs atzīst, ka tā gan gluži nav taisnība.

„Kā esmu novērojis, viena no lielākajām kļūdām, kuru, cenšoties veidot nopietnu biznesu, pieļauj e-komercijas uzņēmēji, ir sava piedāvājuma paplašināšana,” saka OutreachMama dibinātājs Adžajs Pagdals. „Tā vietā mēģiniet pēc iespējas vairāk uzmanības vērst tikai vienā virzienā. Došanās dziļāk savā nišā nozīmē, ka sava ideālā klienta uzrunāšanai varēsiet atļauties izmantot vēl mērķtiecīgāku saturu. Rezultātā tiks sekmēts jūsu tīmekļa vietnes statuss Google meklētājā, kas nozīmē augstākas pozīcijas meklēšanas rezultātos krietni īsākā laikā un ar mazākiem ieguldījumiem.”

Tā vietā, lai savu veikalu censtos papildināt ar arvien jauniem produktiem, koncentrējieties uz pareizās auditorijas sasniegšanu un savu esošo produktu pilnveidošanā tiktāl, kamēr jūsu mērķa klients no tiem vairs gluži vienkārši nespēj atteikties. Jaunus produktus pievienojiet tikai tādā gadījumā, kad ir pilnīgi skaidrs, ka jūsu rīcībā ir gan tam nepieciešamie resursi (laiks un nauda), gan pieprasījums no klientu puses.

8. Iemīliet datus un skaitļus

Lai gūtu panākumus biznesā, jums jābūt tuvās attiecībās ar datiem un skaitļiem. Tam apkārtceļa nav. Skaitļi un citi rādītāji palīdzēs jums pieņemt nepieciešamos lēmumus, lai varētu teikt ardievas savai pilna laika darbavietai un beidzot ķerties pie sava kuģa stūres.

„Koncentrējieties uz skaitļiem – e-komercijā skaitļos iespējams izteikt pilnīgi visu,” neslēpj Sourcify vadītājs Nātans Resniks. „Jūsu faktiskās ražošanas izmaksas, maksa par klikšķi apmeklējumu novirzīšanai uz jūsu tīmekļa vietni, konversiju rādītāji – katrs no šiem skaitļiem atspoguļo kādu svarīgu rādītāju, kas palīdzēs jūsu „blakusbiznesam” pārtapt nopietnā uzņēmumā.”

Ja skaitļi jūs nesaista, mainiet to. Izmēģiniet kādus tiešsaistes kursus vai sameklējiet mentoru, kas palīdzēs jums apgūt uzņēmējdarbības un e-komercijas analītikas pamatprincipus.

9. Vairojiet savu lojālo klientu pulku

Vienatnē pavisam nelielu e-komercijas uzņēmumu pārvērst nopietnā biznesā nav iespējams. Lai to paveiktu, jums būs vajadzīga savu lojālāko un aktīvāko klientu palīdzība. Būs nepieciešams maksimāli vienkāršot veidus, kādos šie cilvēki var popularizēt jūsu uzņēmumu, jūsmot par jūsu produktiem un mudināt savus draugus un ģimenes locekļus tos iegādāties. Esam nākuši klajā ar vairākiem bloga rakstiem, kuri noderēs, lai uzzinātu, kā savā labā izmantot savu klientu un atbalstītāju potenciālu. Lūk, trīs labākie no tiem:

- Raksts #1:  8 Lieliskas Idejas, Kā Savam Interneta Veikalam Piesaistīt Piemērotākus Apmeklētājus (lasāmviela 3 minūtēm)

- Raksts #2: Kā pārvērst savus klientus regulāros pircējos: praktisks ceļvedis (lasāmviela 5 minūtēm)

- Raksts #35 personalizētas e-pasta vēstules klientiem, kuras ieteicams atveidot arī ārpus iesūtnes (lasāmviela 4 minūtēm)

Ja jums jau ir pastāvīgi klienti vai atsevišķi cilvēki no jums reiz jau kaut ko nopirkuši, jūsu rīcībā ir potenciālo „pārdevēju” bāze, kas teorētiski var palīdzēt vairot jūsu ieņēmumus un attīstīt jūsu biznesu.

10. Neizvērsieties pārāk plaši mārketingā

Sperot pirmos soļus biznesā, ir vilinoši vienlaikus izmēģināt ikkatru taktiku un ikkatru pārdošanas kanālu, taču tā ir kļūda, kas jums var maksāt dārgi – gan laika, gan naudas izteiksmē. Mārketings ir tā joma, kurā jaunie uzņēmēji šo kļūdu pieļauj visbiežāk, jo viņi nepacietīgi vēlas tikt sadzirdēti un saredzēti, lai varētu ātrāk gūt pirmos rezultātus.

„Sava biznesa reklamēšanai izvēlieties ne vairāk kā 1-3 mārketinga kanālus (sociālais mārketings, satura mārketings, utt.) un izmantojiet to pilno potenciālu, nevis centieties uzturēt savu klātbūtni visos iespējamajos kanālos,” saka Louder Online rīkotājdirektors un līdzdibinātājs Ārons Agiuss. „Gribēt būt klāt it visur, kur tas iespējams, ir ļoti vilinoši, turklāt bieži vien nepamet doma, ka zaudēsiet naudu no klientiem tajos kanālos, kuros jūsu nav. Patiesībā jūs saviem klientiem izdarīsiet lielu pakalpojumu, pieliekot simtprocentīgas pūles vien dažās vietās, nevis dalot savu uzmanību pa desmit vai vairāk kanāliem.”

Ja vēlaties radīt veiksmīgu, ilgtspējīgu e-komercijas biznesu, jums savi pūliņi jāfokusē uz tiem kanāliem un uzdevumiem, kuri dos vislielāko atdevi visīsākajā laikā. Viss pārējais tikai lieki novērsīs jūsu uzmanību.

11. Ierobežojiet visus pārējos tēriņus

Ja nopietni apsverat veidot savu e-komercijas biznesu, kas ļautu jums pamest savu pamatdarbu, esiet gatavi ieguldīt gan laiku, gan naudu. Tas var nozīmēt kādu laiku atvēlēt mazāk līdzekļu un laika citiem vaļaspriekiem, retāk vakariņot restorānā, apmeklēt kinoteātri vai iegādāties jaunu apģērbu, kā arī retāk pavadīt laiku kopā ar draugiem – visu minēto var nākties īslaicīgi atlikt līdz brīdim, kad sasniedzat savus mērķus.

Taču esiet piesardzīgi: izdegšanas sindroms jauno uzņēmēju vidū ir nopietna problēma, tādēļ iesakām ar sevis ierobežošanu nepārspīlēt. Un, lai gan jums nāksies galveno uzmanību veltīt biznesam, neaizmirstiet arī nedaudz atpūsties, pabūt kopā ar ģimeni, papusdienot ar draugiem vai kā citādi sagādāt sev nedaudz prieka. Galvenais ir atcerēties, ka kādu laiku jums var nākties to visu nedaudz ierobežot. Taču nekādā gadījumā līdzsvaru starp darbu un privāto dzīvi nevajadzētu likvidēt pilnībā tikai tādēļ, lai attīstītu savu biznesu. Tas nekad neizdosies, turklāt šādā veidā jūs sevi šaustīsiet, ja kaut kas no visu ieplānoto darbu gūzmas tomēr nebūs paveikts.

12. Izvirziet augstus mērķus un strādājiet, lai tos īstenotu

Tāpat kā ar visu, ko cenšamies īstenot savā dzīvē, arī e-komercijā labākais, ko varam darīt, ir nenovērst skatienu no balvas, kas mūs sagaida veiksmīga iznākuma gadījumā, un cītīgi darboties, lai pie tās tiktu. Lai varētu izveidot tādu biznesu, kas ļautu jums pamest pamatdarbu, nepieciešami konkrēti mērķi, kas papildināti ar konkrētiem termiņiem un skaitļiem.

„Skaidri definējiet mērķus sava biznesa ieņēmumu palielināšanai un strādājiet pie šo mērķu īstenošanas, saskaldot tos sīkākos uzdevumos,” tā Foundr Magazine dibinātājs Nātans Čans. „Varat tos sadalīt pat pa nedēļām un katru nedēļu rūpīgi sekot līdzi, vai esat uz pareizā ceļa.”

Ja tas palīdz, izstāstiet par saviem mērķiem arī citiem, lai allaž saglabātu atbildības sajūtu par iecerēto un varētu darboties pēc iespējas efektīvāk (sīkāk par to – turpinājumā).

13. Uzrunājiet nišas auditoriju

Ja sava e-komercijas biznesa izveidē vēl aizvien esat ideju ģenerēšanas posmā, centieties nedomāt pārāk plaši. Vislabākais, ko varat darīt, ir fokusēties uz kādu konkrētu auditoriju un identificēt konkrētu vajadzību:

„Uzsākot pilna laika uzņēmējdarbību, atrodiet savu nišu,” iesaka 3five vadītājs Mārtins Savinskis. „Sapņot par savā īpašumā vai pārvaldībā esošu multimiljonu biznesu, protams, nav slikti, taču nepārsteidzieties. Sāciet ar mazumiņu un attīstiet biznesu, izpelnoties uzticību savā nišā. Jūsu mērķa klienti, aizliekot kādu labu vārdu par jums citiem, var palīdzēt jums pāriet nākamajā līmenī.”

Ir visai muļķīgi uzskatīt, ka jums izdosies sasniegt tādu pasaulslavenu kompāniju kā Nike vai Apple līmeni un gūt panākumus vienā acumirklī, tādēļ centieties domāt šaurākā mērogā – e-komercijā iespējas, ko var paveikt ar šauru nišu auditorijām, ir teju bezgalīgas.

14. Atrodiet savu „atbalsta sistēmu”

Šajā rakstā jau vairākkārt netieši norādīts uz vēl vienu e-biznesa patiesību: lai spētu gūt panākumus, nepieciešams sev apkārt sapulcēt tādus cilvēkus, kuri ir gatavi jūs atbalstīt. Tie var būt gan draugi, gan ģimenes locekļi, gan pieredzējuši mentori, kuri spēj sniegt padomus un iedvesmot jūs ceļā uz izaugsmi. Šo cilvēku klātbūtne ir svarīga arī tādēļ, lai vienmēr būtu kāds, kam izdodas motivēt jūs neatkāpties no uzstādītajiem mērķiem un nepārtraukt iesākto.

Pats galvenais nosacījums – izvēlētajai „atbalsta sistēmai” jābūt noderīgai. Atrast draugus un ģimenes locekļus vairumā gadījumu ir vienkārši, taču to gluži nevar attiecināt uz mentoriem. Ja jums nepieciešama palīdzība, iesākumā varat pamēģināt pievienoties kādai Facebook grupai, iesaistīties publiskajos diskusiju forumos (piem., Product Hunt un GrowthHackers), kā arī sākt lietot tādus pakalpojumus kā Clarity.

15. Sašauriniet savas rīta prioritātes

Ja paralēli e-komercijas biznesa veidošanai vai vadīšanai jūs vēl joprojām strādājat pilna laika darbu, apsveriet iespējas no rītiem mosties agrāk, lai varētu veltīt vairāk laika darbam pie lielās stratēģijas.

„Pirmās divas stundas katru dienu veltiet tam, lai pilnībā koncentrētos uz TIKAI divām aktivitātēm: (1) produkts – izprotiet, ko tieši vēlas jūsu ideālais klients, un izdomājiet, kā to sniegt; (2) mārketings – izprotiet, ko tieši jūsu klients vēlas, un palīdziet tam to iegūt ar satura un, protams, paša produkta palīdzību,” stāsta Sneez.io līdzdibinātājs Toms Hants. „Ja jums izdosies noteiktu laika periodu ar to nodarboties KATRU DIENU, jūsu pāreja uz uzņēmējdarbību jau nopietnā līmenī sekos daudz ātrāk, nekā cerēts.”

Ja konstatējat, ka produktīvāk spējat darboties vakarā nevis no rīta, iepriekšminētos uzdevumus varat ieplānot dienas pēdējās stundās. Rīkojieties tā, kā jums ērtāk un kā atļauj jūsu grafiks.

16. Pārliecinieties, ka jums ir spēcīgas konkurences priekšrocības

Varošākie un veiksmīgākie e-komercijas uzņēmumi ir tie, kam ir visspēcīgākās konkurences priekšrocības. Lai savu e-komercijas biznesu paceltu pavisam jaunā līmenī, jāatrod īstā izdevība, kas ļautu jums atšķirties no konkurentiem un ātri palielināt pārdošanas apjomus.

„Atrodiet tādus produktus, kuriem varat kļūt par vienīgo, ekskluzīvo izplatītāju,” iesaka WisePops vadītājs un agrākais Amazon projektu pārvaldības daļas un tirdzniecības vadītājs Bendžamins Kahens. „Tas ļaus jums reklamēt un pārdot bez jebkādas cenu vai citu formu konkurences. Ekskluzīvajiem izplatītājiem parasti ir milzu potenciāls: jūs varat reklamēt savu produktu sociālajos tīklos un dažādās tirdzniecības platformās (piem., Amazon), un vēl pie tam – starptautiski. Pilna laika e-komercijas bizness prasa kādu spēcīgu un unikālu konkurences priekšrocību pār lielajiem spēlētājiem, piemēram, Amazon. Tā var būt gan jau minētā ekskluzivitāte, gan augsta pakalpojuma pievienotā vērtība (piegāde, uzstādīšana, utt.).”

Kad noskaidrotas diferenciācijas iespējas un konkurences priekšrocības, laiks piemest malku ugunij un darīt visu, kas jūsu spēkos, lai sasniegtu iecerēto.

17. Speriet lielo soli

Lielākajai daļai cilvēku pāreja no pilna laika darbinieka uz uzņēmuma īpašnieku nebūt nav viegls uzdevums. Ļoti iespējams, ka tas radīs zināmas neērtības, šaubas un stresu, taču, ja jūs patiesi ticat savai idejai, atliek vien spert šo ilgi gaidīto soli un neatkāpties no iecerētā. Neviens nepateiks, kad būs pienācis īstais laiks to darīt, turklāt, ja gaidīsiet pārāk ilgi, riskēsiet palaist garām savu lielo izdevību. Pārmaiņu brīdī esiet pārliecināti par savām spējām un dariet visu, lai sagatavotos gaidāmajam. Daļai topošo uzņēmēju tas var nozīmēt iekrāt naudu, bet citiem – pārvākties uz šaurāku dzīvokli citā rajonā. Esiet gatavi upurēties, ejiet uz visu banku un neatskatieties atpakaļ!

18. Sadzīvojiet ar bailēm, bieži cietiet neveiksmes, uzticieties saviem instinktiem

Kad beidzot sperat nozīmīgo soli, neraizējieties par bailēm. Izmantojiet tās kā degvielu ceļā uz panākumiem. Nesatraucieties, ja kas neizdodas, kā arī nepievērsiet pārāk daudz uzmanības tam, ko domā citi – uzticieties saviem instinktiem. Ja neatlaidīgi un dedzīgi nodosieties savu ieceru realizēšanai, jums noteikti izdosies izveidot savu ilgtspējīgu biznesu!

Viss ir jūsu ziņā!

Un kādus padomus topošajiem e-komercijas uzņēmējiem dotu jūs? Padalieties ar savām idejām un padomiem komentāros!

Rakstīt komentāru

8 Lieliskas Idejas, Kā Savam Interneta Veikalam Piesaistīt Piemērotākus Apmeklētājus

Lai gūtu panākumus e-komercijā, galvenais nebūt nav panākt milzīgu savas tīmekļa vietnes apmeklējumu – tā ir spēja piesaistīt pareizos apmeklētājus.

Lasīt vairāk

15 izaugsmes idejas e-komercijas pārdošanas rezultātu uzlabošanai

Vēl pavisam nedaudz, un pus gads jau būs pagājis – tas nozīmē, ka ir pienācis laiks uz brīdi piestāt un padomāt par konkrētām darbībām, kādas jūs šogad veicāt, lai uzlabotu sava interneta veikala pārdošanas rezultātus, kā arī par to, ko turpmākajos mēnešos varētu darīt citādāk.

Lasīt vairāk

5 personalizētas e-pasta vēstules klientiem, kuras ieteicams nosūtīt

Tie laiki, kad internetveikala mārketingu bija nepieciešams uzticēt kādam speciālistam vai aģentūrai, ir sen pagājuši.

Lasīt vairāk

Daži Vienkārši Paņēmieni, Kā Paātrināt Interneta Biznesa Izaugsmi, Iesaistoties Pasākumos

Biznesa pasākumiem ir būtiska loma jūsu produkta mārketingā. Jo īpaši tas attiecas uz tā dēvētajām B2B (bizness biznesam) nozarēm, kur pasākumi parasti saved kopā lielu skaitu potenciālo klientu un partneru.

Lasīt vairāk

Kā izveidot panākumus nesošu pirmssvētku mārketinga kampaņu Jūsu internetveikalam

Pirmssvētku iepirkšanās sezona atkal ir klāt. Strauji tuvojoties gada izskaņai, kas daudziem e-komercijas uzņēmumiem ir visienesīgākais laiks

Lasīt vairāk

Kā (un kāpēc), attīstot savu e-komercijas biznesu, līdzsvarot darbu ar privāto dzīvi

Ja esat kā vairums e-komercijas uzņēmēju, pēdējās nedēļas Jums, visticamāk, ir bijušas ļoti aizņemtas. Svētku iepirkšanās sezona jau aizritējusi, un ir sācies Jaunais 2018.gads!

Lasīt vairāk